Management Assistent (en Beleidsmedewerker)

(Parttime, 24-32 uur per week)

Ten eerste: Herken je jezelf niet helemaal in de onderstaande tekst maar ben je wel nieuwsgierig naar de functie? Neem dan vooral alsnog contact met ons op, want misschien ben jij juist goed voor ons kantoor!

Over ons:

Ben jij een proactieve en veelzijdige professional? De Regelaar, een gevestigde naam in de evenementenbranche, is op zoek naar een gedreven Management Assistent (en Beleidsmedewerker) om ons team te versterken. Met tientallen jaren ervaring zijn we een stabiele speler die voortdurend innoveert in de dynamische evenementenbranche.

Ons toegewijde team, bestaande uit drie adviseurs en één parttime administratief medewerker, houdt zich bezig met het ondersteunen van organisatoren in de entertainmentbranche en het faciliteren van brancheorganisaties zoals het kenniscentrum van de Vereniging van Evenementenmakers en Stichting Kwaliteit Evenementen Nederland.

Wat ga je doen?

Als Management Assistent (en Beleidsmedewerker) ben je een essentiële schakel in de dagelijkse gang van zaken op kantoor. Naast de gebruikelijke taken, zoals het organiseren van vergaderingen, notuleren en agendabeheer, krijg je de kans om bepaalde projecten te beheren en misschien ook wel beleidsmatige verantwoordelijkheden op te pakken.

We moedigen kandidaten met diverse achtergronden en ervaringen aan om te solliciteren. Jouw unieke perspectief en vaardigheden dragen bij aan het succes van ons team.

Wat zoeken wij?

Wij zoeken een flexibele en proactieve management assistent met affiniteit voor de entertainmentindustrie. Je bent in staat om zelfstandig te werken, hebt een scherp oog voor detail en kunt goed omgaan met deadlines. Daarnaast ben je enthousiast over het oppakken van nieuwe en diverse taken en uitdagingen.

Concrete taken:

  • Organiseren van vergaderingen en workshops, inclusief notuleren
  • Helpen organiseren van congressen
  • Taalcorrectie van geschreven stukken
  • Beheren van projecten
  • Bijhouden van kantoorinventaris
  • Samenwerken met externe partijen

Mogelijke additionele taken:

  • Meeschrijven op beleidstukken
  • Beheren van keurmerken (SKEN)
  • Eerste lijn contactpersoon voor organisaties zoals ArboPodium, Stichting Kwaliteit Evenementen Nederland en Opleidingsfonds Evenementen- en Horeca Beveiliging
  • Bijhouden van ontwikkelingen in overheidsbeleid op het gebied van de evenementenindustrie
  • Administratieve werkzaamheden, inclusief boekhouding (Minox)
  • Beheren van meerdere (WordPress) websites
  • Software onderhouden in Unity

Wat bieden wij?

Bij De Regelaar streven we naar een inclusieve werkomgeving waarin iedereen zich gewaardeerd voelt. Je komt terecht in een klein, hecht team zonder strikte hiërarchie. De werksfeer is informeel en er is ruimte voor eigen initiatief.

Naast een uitdagende functie waarbij je bijvoorbeeld kan doorgroeien als beleidsmedewerker bieden wij een competitief salaris, voldoende vrije dagen en de mogelijkheid om jouw eigen verantwoordelijkheden en taken te dragen, met ondersteuning wanneer nodig.

Contact

Heb je vragen over de vacature? Of wil je eerst een keer langs komen op kantoor voor een kop koffie? Stuur dan gewoon een mailtje naar vacature@regelaar.nl of bel ons op 030-6353303.

Wil je direct solliciteren? Stuur dan jouw CV en een (korte) motivatiebrief naar vacature@regelaar.nl. Dan laten we jou zo snel mogelijk weten of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.